[ad_1]

CDC پس از ماه ها پیش بینی ، حدس و گمان و انتقاد ، سرانجام دستورالعمل های به روز شده ای را برای کمک به سیستم های مدارس برای تصمیم گیری در مورد بهترین راه برای برگرداندن دانش آموزان به کلاس منتشر کرده است.

به روزرسانی رهبران مدارس را تشویق می کند تا اقدامات احتیاطی “لایه” انجام دهند: ماسک ، فاصله اجتماعی ، شستن دست ، تهویه ، تمیز کردن ساختمان و ردیابی تماس.

دکتر روچل والنسکی مدیر CDC روز جمعه گفت: “CDC مدارس را به بازگشایی موظف نمی کند.”

در عوض ، CDC توضیح می دهد كه تلاش های مناسب برای كاهش آن می تواند به كودكان و كارمندان در مدرسه ایمن باشد ، در حالی كه هشدار می دهد در صورت عدم رعایت پروتكل ها ، ویروس همچنان می تواند گسترش یابد.

به نظر نمی رسد برای والدین ، ​​قانون گذاران و سیستم های مدرسه ای که به دنبال بازگشایی هستند ، این روند رو به کاهش است. به نظر می رسد که آنها فقط سعی در زندانی کردن هر کسی دارند که از رویکرد غفلت آمیز و بی دقتی در بازگشت کودکان به کلاس انتقاد کند.

یک تغییر اساسی استفاده از نمودارهای کدگذاری شده بر روی رنگ است که گزینه های بازگشایی را به چهار منطقه آبی ، زرد ، نارنجی و قرمز تقسیم می کند. NPR گزارش ها. مناطقی که شیوع ویروس کمی دارند (آبی ، 0 تا 9 مورد جدید در هر 100000 مورد در هفت روز گذشته) یا انتقال متوسط ​​(زرد ، 10 تا 49 مورد جدید) توصیه می شود که از سرگیری کامل را در نظر بگیرند.

مدارس در مناطقی که تعداد قابل توجهی موارد دارند (نارنجی ، 50 تا 99 مورد جدید در هر 100000 مورد) باید با اقدامات ایمنی چند لایه ، از سرگیری محدود را در نظر بگیرند و مدارس در مناطق دارای موارد زیاد (قرمز ، بیش از 100 مورد جدید در هر 100000 مورد). مجازی بماند ، اگرچه مدارس ابتدایی ممکن است از سرگیری محدود را در نظر بگیرند.

علاوه بر این ، مدیریت از مدارس می خواهد که از از سرگیری فعالیت های ورزشی ، به ویژه ورزش های داخل سالن ، خودداری کنند. CDC توصیه می کند که در جوامعی که انتقال قابل توجهی دارند ، فعالیتهای ورزشی و فوق برنامه فقط “در صورت انجام در فضای باز ، با فاصله جسمی 6 فوت یا بیشتر” باید انجام شود. در جوامع با انتقال زیاد ، این فعالیت ها فقط باید مجازی باشد.

فوتبال مجازی ، کسی؟

این راهنما همچنین جزئیاتی را در مورد چگونگی استفاده مدارس از آزمایش شیوع ارائه می دهد. این آزمایش تست هفتگی معلمان و کارکنان در همه سطوح و همچنین تست هفتگی دانش آموزان در مناطق با انتقال متوسط ​​تا زیاد را توصیه می کند.

اما بودجه همچنان مدارس دولتی را با چالش روبرو می کند ، زیرا بودجه بیشتر مدارس را از انجام غربالگری و آزمون محدود می کند.

در حقیقت ، محاصره ویروس کرونا به ویژه دانشجویان K-12 را سخت مورد حمله قرار می دهد. آنها نه تنها از آموزش شخصی محروم هستند ، بلکه از رشد عاطفی حیاتی و تعامل اجتماعی بی بهره اند.

یک مطالعه CDC نشان داد که در سراسر کشور بین آوریل و اکتبر سال 2020 ، درصد بازدیدهای بهداشت روان از بخش اورژانس برای افراد 5 تا 11 ساله 24٪ و برای افراد 12 تا 17 ساله 31٪ افزایش یافته است ، Business Insider گزارش ها.

یک جریان تحقیقاتی ، جهش های بزرگی در افسردگی و اضطراب پیدا کرده است و مطالعات متعدد نشان داده است که دانش آموزان – به ویژه آنها با معلولیت و خانواده های کم درآمد – کمتر از آنچه باید یاد می گیرند.

آ یک مطالعه جدید از NBC News and Challenge Success، یک سازمان غیر انتفاعی وابسته به دانشکده آموزش استنفورد ، تفاوت بین دانش آموزانی که منحصراً از خانه درس می خوانند و کسانی که حداقل هفته ای یک بار به کلاس برمی گردند را برجسته می کند.

مطالعه ای که در پاییز سال گذشته روی بیش از 10 هزار دانش آموز در 12 دبیرستان آمریکایی انجام شد ، نشان داد دانش آموزانی که اوقات خود را در کلاس می گذرانند ، نسبت به همکلاسی های آنلاین خود میزان استرس و اضطراب کمتری را گزارش می کنند.

84 درصد دانش آموزان دوردست خستگی ، سردرد ، بی خوابی یا سایر مشکلات مربوط به استرس را گزارش کردند ، در حالی که 82 درصد دانش آموزانی که در طول هفته در کلاس بودند و 78 درصد دانش آموزانی که در کل روز در کلاس بودند ، گزارش کردند.

دانش آموزان دور نیز کمتر می گویند که بزرگسالی دارند که می توانند در مورد مسائل شخصی اعتماد کنند و کمی بیشتر از همکلاسی های خود نگران نمرات هستند.

این مطالعه نشان داد که دانش آموزان دور با انجام 90 ساعت اضافی در هفته ، تکالیف بیشتری انجام می دهند.

[ad_2]

منبع: moshaverhe-news.ir