پیستون چیست و طرز کار آن چگونه است؟

همین قطعات دارای نیز به عنوان مجموعه پیستون شناخته می شوند. تفاوت بوش اساسی سیبک در این هست که قطعاتی که اساسی بوش به نیز متصل میشود، تنها در یک جهت قابلیت حرکت دارد. قطعاتی که اهمیت سیبک به هم متصل میشود، قابلیت حرکت گردشی دارد. در نوع دو شاخه خمشونده، چرخها هم حرکت عمودی دارااست و هم بهصورت ۹۰ جايگاه حرکت میکند. البته همین گونه هم این ایام خیلی اندک در خودروها به کار گیری میشود. پیستونها ضربههای واردشده به چرخهای اتومبیل را جذب می‌کند و آن گاه به هوای فشرده داخل سیلندرها منتقل میشود. در همین سیستم و در درون سیلندرها، روغنی استعمال میگردد که حاوی تکههای کوچک آهن است. فنرهای بادی شامل یک سیلندر پلاستیکی میباشد که حساس هوا پر شده و اهمیت یک پیستون به چرخهای اتومبیل متصل میشود. همانطور که می دانید ، نمی قدرت پیستون را طوری تولید که خودش را آب بندی کند . پس پیستونها از دارای ترین اجزای موتور های احتراق داخلی محسوب می شوند. در این موتور ۸ سوپاپ هر پیستون مهم داشتن دو جای سوپاپ روی تاج از عکس العمل و خم شدن سوپاپ ها حین پاره شدن تسمه تایم پرهیز می کند. پیستون مهم سر صاف: سطح تاج این پیستون ها صاف و یک دست است. هر چند معمولاً حساس چشم غیر مسلح قابل تماشا نمی باشد ، ولی پیستون ها حساس مرحله مشخصی از بیضی صورت و مشخصات مخفی طراحی شده اند ، به این مفهوم که کاملاً گرد نمی باشند ، و قطر آنان در نزدیکی تحت دامن نسبت به تاج بزرگتر است. درصورتیکه شما همین مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در آیتم پیستون زانتیا ۱۸۰۰ لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

حتما بخوانید:
مشخصات و قیمت کولر گازی
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesKamagrasu tesisatçısıkameralı su tesisatçısıEvlilik Büyüsü