[ad_1]

دانشکده های دبیرستان های دولتی ایلینوی مجبور شدند در آموزش سیستماتیک نژادپرستی شرکت کنند ، که در مورد ایده گسترده “نژادپرستی سیستمیک” و چگونگی حضور آن در زمینه های اصلی زندگی بحث می شود.

در تاریخ 26 فوریه ، واحد آموزشی ناپرویل 203 میزبان این آموزش بود و مربی ضد نژادپرستی دانا سیمونز را به عنوان سرپرست استخدام کرد. در این آموزش 10 مدرس شرکت کردند که در مورد روشهای “عدالت و شمول” برای “دانشجویان حاشیه نشین و / یا کم نماینده” ، و همچنین تعصبات ضمنی و تجاوزات خرد سخنرانی کردند ، فدرالیست گزارش ها.

در کمال تعجب ، به معلمان دستور داده شد که سیستم آموزشی “بر پایه سفیدی” است و آمریکایی ها “روحانی” دانش آموزان را می کشند.

گفته می شود سیمونز به شرکت کنندگان گفته است که اگر شما “ضد نژاد پرست” نیستید ، شما نژادپرست هستید ، حتی اگر اعتقاد داشته باشید که “به مردم احترام می گذارید”.

افشاگر گفت: “در یک زمان ، او حتی در مورد چگونگی برف روبی تحت تأثیر نژادپرستی سیستمی صحبت کرد.” فدرالیست “او کاملا مرا از دست داد. من حتی آن را برای مال خودم ارسال کردم [partner.]”

“تقریباً زمان یک روز آموزش شگفت انگیز در Naperville203 @ فرا رسیده است! صبح روز آموزش ، توییتر ، دستیار رئیس برنامه درسی و دستورالعمل ها ، از تیم ما بسیار هیجان زده است ، بحث ها ، تأملات و عملکردهایی که باعث می شوند ما با هم بهتر شویم.

اسلایدی که در حین کارگاه نشان داده شد نمودارهایی از عملکرد داخلی نژادپرستی ساختاری و نهادی و نحوه تعبیه آن در مسکن ، دولت ، بهداشت ، آموزش ، استخدام ، امور مالی و عدالت کیفری را نشان می دهد.

اسلاید دیگر تفاوت بین برتری سفید “پنهان” و “آشکار” را نشان می دهد. در بخش “پنهان” می توانید عباراتی مانند “آمریکا را دوباره بزرگ بسازید” ، “مرا سرزنش نکنید که هیچ وقت برده ندارم” و جشن روز کلمبوس را می توانید پیدا کنید ، فقط چند مورد را نام ببرید.

پس از سمینار ، معلمان ایمیلی با پیوند به وب سایت موجودی موجودی بین فرهنگی دریافت کردند که دارای منابع بیشتری است تا هرکسی که اقلیت نباشد از وجود خود شرم آور باشد.

این ایمیل همچنین حاوی پیوندی به Google Drive بود که حاوی اسنادی بود که در این آموزش به کار رفته است. یکی از آنها “رهبر عدالت نژادی” نام داشت ، نوعی فرهنگ لغت که اصطلاحاتی مانند “امتیاز سفید” ، “شکنندگی سفید” ، “سفیدی” و “نژادپرستی سیستمی” را تعریف می کرد. وی همچنین استدلال کرد که “نژادپرستی معکوس” وجود ندارد و افراد سفیدپوست نمی توانند مورد تبعیض قرار گیرند.

سند دیگری شش مرحله برای تبدیل شدن به “ضد نژادپرستی” را بیان می کند.

این آموزش به طور رسمی توسط “استاندارد آموزش و مسئولیت پذیری فرهنگی” توسط ایلینوی تأیید می شود. بر اساس این قوانین جدید ، معلمان باید “دیدگاه ها و دیدگاه های مترقی را درک و ارتقا دهند” و “ارزیابی کنند که تعصبات آنها چگونه تأثیر می گذارد … چگونه آنها به ابزاری برای کاهش رفتارهای خود دسترسی دارند (نژادپرستی ، تبعیض جنسی ، همجنسگرایی ، مستضعفان)” امتیازات ، اروپامحوری ، و غیره). “

این واقعیت که آنها معلمان را ملزم به اتخاذ و طراحی دیدگاه های مترقی می کنند – و درنهایت هر دیدگاه دیگری را دلسرد می کنند – برای سیستم آموزشی مکروه است.

قوانین جدید همچنین شامل مقاله ای در مورد “شکنندگی رنگ سفید” است و پایه ای برای جلسات آموزشی است ، مانند آنچه در این مقاله بحث شد ، برای معلمان “از سفیدی خود عبور می کنند”. معلمان باید تشخیص دهند که نژادپرستی سیستمی وجود دارد یا اینکه “در جامعه ما سیستم هایی وجود دارند که نابرابری ها را ایجاد و تقویت می کنند ، بنابراین شرایط ظالمانه ای ایجاد می کنند.”

آموزش كودكان به نژادپرستی در هر حوزه از جامعه تنها باعث تشویق و تحریک نابرابری می شود. در واقع ، او این ایده را که نژادپرستی در همه جا وجود دارد ، تبلیغ می کند ، بنابراین مردم را ترغیب می کند که در هر قسمت از زندگی خود به دنبال آن باشند. این روش به عنوان روشی برای ساختار مداوم و تداوم نابرابری عمل می کند ، در حالی که یک سیاست بنیادی هویت نژادی را امکان پذیر می کند.



[ad_2]

منبع: moshaverhe-news.ir