برنامه بدنسازی برای فوتبالیست ها (5 روز تمرین در هفته )

آفریدگار در توبه را باز گذاشته، من اشتباهم را قبول دارم و به جهت این که جوانی دیگر گرفتار این روزهای من نشود کلام میکنم.» انتها قصه اسحاق پرغصه بود اما نیاز است حساس واردکنندهها و تجویزکنندههای داروهای مرگبار بدنسازی برخوردی رخ بگیرد تا دیگر شاهد سونامی مرگ در این فن نباشیم. خودش میگفت حساس عکس رونی کلمن عاشق بدنسازی شده و زیباییهای بدن کلمن باعث شده است که تا تراز حرفهای شدن در همین رشته پیش برود. اسحاق متولد۱۳۶۶ در بابل بود و در همین سالها علاوه بر ورزش بهکار مربیگری و فروش داروهای بدنسازی نیز اشتغال داشت. به گزارش “ورزش سه”، در این نوشته به این تفاوتها و نحوه درست برنامه نویسی به جهت بانوان پرداخته شده میباشد که بوسیله متخصص و مربی فی مابین المللی بدنسازیِ بانوان، مرجان رمضانی همسر اسطوره و افتخار آفرین رویش اندام جمهوری اسلامی ایران عباس مهدوی تنظیم شده است. او در گفتوگوی سال۹۷ حساس همشهری گفته بود: «از خدا سبحان خواستم که اگر برای آگاهسازی درباره داروهای مرگبار بدنسازی مرا انتخاب کرده یک راهی جلوی پایم قرار دهد. به جهت هر کسی که بدنبال وصال به حجم عضلانی است، یکی از مهمترین اولویت ها فهمیدن بهترین برنامه ی بدنسازی به جهت دنبال کردن است،طیف گسترده ای از برنامه های مختلف موجود است،پس گزینش برنامه ای که متناسب اساسی نیاز های شما باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 7- در هر ست هشت تا دوازده تکرار داشته باشید به مبتدیان توصیه می شود که در شروع، در میان هشت تا دوازده تکرار داشته باشند. برخی از آن ها هم یک روزگار معلوم در اختیار تان قرار می دهند و بایستی ملاحظه کنید که در آن تایم مشخص شده، یک‌سری راند را کامل می برنامه بدنسازی خوب کنید. وقتی که تمرین ورزشی خویش را انجام می دهید، شخصیت های متحرک به شما نشان می دهند که هر تمرین باید از چه طریقی انجام شود. به جهت گرم نمودن بدن در شروع هر جلسه از تمرینات هوازی سبک و حرکات کششی به کارگیری کنید.در انتهای تمرین هم اهمیت حرکات کششی خویش را سرد کنید. حتماً هر شب دربین 7 تا 9 ساعت استراحت نمایید و تغذیه کافی هم داشته باشید تا کالری مورد نیاز برای وصال به نتیجه ها دلخواه را به دست آوردن کنید. ابتدا بایستید،پاهای خود را به اندازه عرض شانه هایتان گشوده کنید بعد از آن وزنه را حساس استعمال از هر دوست خود جلو سینه خود بگیرید و به آرامی وزنه را بالاببرید به صورتی که آرنج دستتان صاف باشد،حال به شرایط اولیه خویش برگردید. اعتنا نمایید که نکته اهمیت در همین تمرینات این می باشد که بهمرور وزنه مورداستفاده خویش را ارتقاء دهید. 2. به موقعیت فشار تن خویش را بالا بکشید و دستان خود را بر روی توپ و پایین سینه نگه دارید و انگشتان پا را بر روی زمین ثابت قرار دهید. اگر شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه بدنسازی تک عضله بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

حتما بخوانید:
CBS نتیجه گیری از شارون اوسبورن: جدیدترین شهید لغو فرهنگی