ایکس بادی (xbody) چیست

خوب تر است به کارگیری از آن را به روشهای تمرینی استاندارد دارای ارتباط منوط کنیم. ولی بسیاری از منابع تنها انجام 2 جلسه تمرین 20 دقیقه ای در هفته را موءثر می دانند. سابقا از این طرز در فیزیوتراپی و به جهت یاری به بهبود دردها و مصدومیت ها به کارگیری می شد البته چندی است که دستگاه هایی اصلی محوریت تحریک الکتریکی عضلات و تنها برای تحریک رشد های عضلانی و تشدید چربی سوزی ساخت و به بازار عرضه شده و ولی آن را مستقیما و یا این که تلویحا، جایگزینی برای تمرینات بدنسازی و هوازی معرفی کرده اند که سوای این‌که صرفه جویی در روزگار را برای شما به ارمغان می آورد بلکه داعیه می شود به جهت افرادی که اراده ی لازم به جهت رفتن به باشگاه و تمرین اساسی وزنه ها و یا پرداختن به تمرینات هوازی را ندارند بهترین گزینه می باشد و اطمینان صد در صد نیز به شما می دهند که این دستگاه ها بهترین و ساده ترین و اندک زحمت ترین روش برای چربی سوزی و فیتنس بوده و کاملا نیز عاری از عارضه است. از تازه ترین طریق های ورزشی قرن ۲۱ام، ایکس بادی را می قدرت نام موفقیت که اگر چه مدت زمان متعددی از ظهور آن نمی گذرد البته باتوجه به نتیجه ها دوچندان مهربانی که در حوزه لاغری و کمتر وزن داشته تبدیل به ورزشی بسیار محبوب شده است. تمرینات ایکس بادی در دو جور قدرتی و هوازی میباشند که اهمیت مکانیسم هایی گوناگون به کمتر وزن و چربی سوزی سبب ساز می شوند. بنابراین اهمیت انجام دو الی سه جلسه ایکس بادی در هفته، و یک برنامه غذایی متعادل می توان به شتاب به وزن و سایز دلخواه دست یافت. در همین شیوه مهم فرستادن پالس های الکتریکی مستقیم به ماهیچه ها شتاب عضله سازی تا 5 برابر و شتاب چربی سوزی تا 3 برابر ارتقا پیدا خواهد کرد. همین فیبرهای عضلانی نقش بخصوصی در فرآینده عضله سازی و ساخت اقتدار سرعتی ایفا می کنند. مربی ایکس بادی داعیه نمی کند که جعبه شوک او حاوی عضله سازی یا این که چربی سوزی معمولی باشد. ۱. در ورزش ایکس بادی از شیوه تحریک الکترونیکی ماهیچه ها electric muscle stimulation بکارگیری شده می باشد که به موجب آن پالسهای الکترونیکی از سیستم به عضلات پیامبر خواهد شد. ضربه هایی که بوسیله دستگاه ساخت می شود و الکترود ها را از تراز پوست تا روی عضلات میرساند ، ضربات سبب ساز انقباض عضله‌ها می شوند پس در عاقبت ، حرکت واقعی را مشابه سازی می کند و موجب انقباض منظم ماهیچه‌ها می شود. مطالعه دیگری نشان بخشید که EMS میتواند کارایی اسکات را بهبود بخشد. جالب اینجاست که فرد می تواند هم‌زمان اهمیت این تحریکات سخت، نرمش و تمرین دیگری نیز داشته باشد، بعنوان نمونه نرمش کششی، حرکات ایستا، تمرین حساس وزنه، حرکات پلیومتریک و حرکات پویا که این تمرینات میتوانند ترکیبی نیز باشند. چنانچه شما هر گونه سوالی در رابطه اساسی چه جایی و طرز استفاده از درباره ی ایکس بادی دارید، می توانید مهم ما در ورقه وب تماس بگیرید.

حتما بخوانید:
بایدن برنامه مسدود کردن گرین کارت ترامپ را با هدف محدود کردن رقابت برای مشاغل مطرح می کند
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themesMobil Ödeme Bozdurmabuy instagram followersMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbet