استفاده از 7 برج خنک کننده استراتژی‌ها مانند طرفداران

یک طریق ابتدایی به جهت خودداری از تشکیل رسوب، تخلیه گوشه ای از آب گردش کننده در مدار و جایگزین نمودن آن حیاتی کمی آب جدید هست که غلظت مواد و املاح معدنی در آن کاهش باشد. پس بطور کلیدی به مواد کمتری به جهت ایجاد این بدنه ها احتیاج هست و می اقتدار ضخامت این دودکش ها را در قسمت میانی به ۶-۷ اینچ رساند . همچنین ضخامت قطعات فایبرگلاس درستون ها و تشتک برج ها به ۱۲mm میرسد . از طرف دیگر میتوان ذیل فن، یک مانع بصورت یک در تعبیه نمود که میتوان از آن در آب و هوای گرم (که قسمت خشک برج مشکلی برای کارکرد نیروگاهی ساخت می کند)، برای ارتقاء دمای گوشه و کنار به کارگیری کرد. جریان سیال اساسی گذر از نتورک لوله های رشته رشته در تماس مهم هوای خشک گوشه و کنار گشوده خنک می شود. انرژی منتقل شده از آب به هوا قابلیت داراست گاهاً در یک سامانه باز رخ پذیرد. شکل طراحی این گونه برج موجب می شود ۳۰% بازدهی خنک سازی همین دستگاه حساس مکش طبیعی متقابل آب و هوا صورت پذیرد. طراحی کولینگ تاور فایبرگلاس مکعبی اساسی کمترین ایجاد حفره (سوراخکاری) ملازم است. بازه زمانی ابعادی معمول فن آلومینیوم کولینگ تاور از قطر 0.8 متر تا ۳ متر میباشد. 4. میزان دبی هوا در برج خنک کننده کنترل شود و در شکل نیاز حرفه از مدار بیرون شود. در غیر اینصورت قطرات آب بوسیله جریان هوا به خارج منتقل شده و در صورت خروج در اطراف برج ته نشین شده و بصورت باران کثیف در می آیند . در درحال حاضر حاضر در بالای دودکش خنک کننده معمولاًیک حذف کننده نصب میشود تا از خروج قطره آب توسط برج خنک کننده چیست هوا پرهیز نماید. آکنهها آب سرازیر شده از بالای برج را حساس هوایی که از میان آن حرکت میکند تماماً مخلوط کرده به طوری که آب به صورت یک قطره از یک آکنه به مرحله آکنه دیگر به وسیله نیروی ثقل خویش میریزد. آکنه ها آب سرازیر شده از بالای برج را باهوایی که از فی مابین آن حرکت می کند کاملا ادغام کرده به طوری که آب به صورت یک قطره از یک آکنه به مرحله آکنه دیگر به وسیله نیروی ثقل خویش میریزد . در برج خنک کن مرطوب (Wet-Cooling Tower) آب گرم از بالای برج دارای عبور از پکینگها و بازخورد کلیدی جریان هوای تازه که از محفظه بیرون به وسیله فن یا به شکل طبیعی وارد برج می‌گردد ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در زیر برج تهنشین میشود. از برج خنک کننده در سیستم خنککاری واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمیایی و بقیه واحدهای شیمیایی مشابه، نیروگاههای حرارتی و سیستمهای اچویایسی به جهت تهویه مطبوع ساختمان استفاده میشود. یک عدد از نکاتی که در بهره مندی از مزایای همین گونه از سیستم ها دوچندان اهمیت است، موضوع چگونگی انتخاب برج خنک کننده هست که همواره از دارای ترین مسائل به شمار می رود. 2. چون قبلاَ آب در قسمت خشک، خنک شده است، بنابراین افتهای ناشی از تبخیر در قسمت مرطوب کمتر یافته هست و در سرانجام از مصرف آب جبرانی برای جبران تبخیر آب، بطور چشمگیری کاسته خواهد شد. در واقع جهت پرهیز از هدر رفت آب و صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب، اصلی استعمال از کولینگ تاور ، دمای آب کمتر یافته و مجدداً به چرخه خنک کاری بازگردانده می شود. 3. نصب کولینگ تاور را در مسافت قابل قبولی از موانع (درخت، دیوار، بنا و…) انجام دهید. بعدها محصول این برجها از چوب به استیل تغییر یافت و امروزه این گونه برجها از بتن مسلح ساخته میشوند. بطوریکه در ژنراتورهای بخار ،باد بزنها که از مدل کشش اجباری میباشند در تراز زیرین جهت راندن هوا بداخل برج کارگزاری شده اند .از حیث تئوری این گونه برج ترجیح داده می شود ،زیرا رشته با هوای خنک کننده عمل می کنند و به‌این جهت نیروی کمتری را تلف می نمایند . شالوده کار تمام برج خنک کننده ها بر مبنای ایجاد تراز تماس بیشتر بین جریان آب گرم و هوای سرد و در عاقبت تبادل حرارتی فی مابین این دو می باشد. در نمودار پایین تماشا می کنید که آب برج خنک کن به چه رخ اهمیت کاهش توشه حرارتی دچار یخ زدگی می شود. عمل و وظیفه حیاتی دودکش خنک کننده ارتقاء تراز جانبی دربین آب گرم و هوای سرد میباشد که همین عمل بوسیله پاشیدن قطرات کوچک آب در آکنه های گونه splash یا توسط فراهم کردن تراز بزرگی از آب بصورت یک لایه متحرک در آکنه های مدل film رخ می گیرد . در نصفه دوم قرن بیستم به مرور استعمال از برجهای خنککننده فایبرگلاس در تهویه مطبوع ارتقا یافت و انواع متفاوتی از آنها وارد صنعت تأسیسات شدند مانند:برجهای فایبرگلاس کراس فلو، گرد یا مخروطی، مکعبی و غیره که در کنار برجهای خنککننده صنعتی و بتنی امروزه از آن‌ها به کار گیری میشود. درحال حاضر به جواب سوال دوم می پردازیم. در وضعیت حرفه خاموش جریان هوا مهم شتاب اندک برعکس شده بر اثر جریان طبیعی غلبه کرده و به سمت ذیل حرکت می کند. درست هست که همین معایب اندک میباشند و ممکن میباشد حتی در طول قدمت مفید یک کولینگ تاور به هیچ عنوان صورت ندهند اما خوبتر میباشد آنان را بدانید. دقت به این نکته ها یاری می نماید که در در مقابل ادعاهای غیر منطقی در خصوص به تله انداختن بخار آب کلیدی مولکولار سیو(Molecular sieve) و برگرداندن آن به کولینگ تاور سوای صرف انرژی، برهان قابل قبولی داشته باشیم. شکل خاص هذلولی مانند دودکش این گونه برجها به جریان یافتن خوبتر هوا امداد می کند. همینطور اختلاف فشار بخار آب اشباع شده در سطح قطرات حساس بخارآب، در هوایی که در جهت مخالف آب جریان داراست به تبادل حرارتی کمک می‌نماید . برج خنک کننده یا برج خنک کن وسیلهای به جهت دفع حرارت زاید آب آیتم به کارگیری در چگالنده به جو از طرز تبادل حرارتی اصلی هوا قطره گیر برج خنک کن است. براین اساس برای نگهداری برج خنک کننده در زمستان می قدرت از سیستم در دست گرفتن هوشمند برج خنک کننده دور به طور همزمان به کار گیری کرد تا دما در یک سلول افت نکند و تمامی سلول ها دارای دمای برابر باشند و یا این که سیستم اینورتر به رخ تک به تک کارگزاشتن شده ولی مینیمم دما تمجید شود. برج خنک کننده سیستم توزیع و پخش آبگرم دارد که آب را به شکل یکنواخت روی شبکه مشبک نزدیک به نیز میپاشد. اگر در حالتی که آب دورن تشت و لوله های برج خنک کننده قرار دارااست و آب تخلیه نشود بایستی از سیستم پیمایش گرمایی الکتریکی در برج خنک کننده ( Electrical Heat Tracing ) بروی لوله ها و تشت دستگاه به کار گیری کرد تا قابلیت و امکان زیر آمدن دما بیش از ۴۰ مرتبه فارنهایت را ندهد. به کار گیری از هیتر های فلنجی در تشت هم از راه و روش های دیگر بالا نگه داشتن دمای تشت برج خنک کننده می باشد اما بروی دمای لوله ها قلیل اثر میباشد و ممکن میباشد دمای لوله ها تحت آمده و دچار یخ زدگی شود. وجود همین تراز در چرخه موتور بخار منجر افت فشار بخار خروجی میشود، اما در عوض مصرف بخار و در عاقبت مصرف سوخت را کمتر میدهد و همزمان عملکرد سیستم را هم بالا میبرد. آن‌گاه آب گرم به بخش بالایی دستگاه سوق دهی می شود تا در مدار سیستم توزیع آب برج قرار گیرد. 2. هر گاه نیاز بود از بای پس برای بالا بردن دمای آب به کارگیری کنید ، درصورتیکه دمای آب مضاعف ذیل رفت به جهت پرهیز از یخ زدن آب برج خنک کن اساسی استعمال از طراحی بای پس نشان داده شده در تصویر به شتاب آب گرم را مستقیم به تشت برج خنک کننده وارد کنید. در برج های خنک کن مکعبی اهمیت سایز ریز از الکتروموتورهای دور تحت بصورت کوبل مستقیم اصلی فن استعمال شده که مهم کمترین لرزش و بالاترین راندمان می باشد. از لحاظ بعدها و اندازه، برج خنک کن در مدلهای کوچک پشتبامی به جهت ساختمانهای مسکونی تا سازههایی غولپیکر و هذلولی رخ که ارتفاعشان در حدود دویست متر و قطرشان در حدود یکصد متر میرسد، وجود دارند. همچنین نوعی برج خنک کننده حساس صورت مستطیلی حیاتی ارتفاع تقریبی چهل متر و طول هشتاد متر هم وجود دارد. همگانی ترین نوع برج خنک کن بر اساس مکانیزم جابجایی طبیعی و جابجایی ناخواسته تقسیمبندی میشوند. دستهبندی برجهای خنککن بر اساس جور تماس هوا اهمیت آب رخ میگیرد؛ متداولترین گونههای برج خنککن بر مبنا مکانیزمهای جابهجایی طبیعی و جابهجایی ناخواسته تقسیمبندی میشوند. برج خنک کننده خشک مرطوب (Dry-Wet Cooling Tower) حساس دو مسیر هوا به صورت موازی و دو مسیر آب به رخ سری میباشند. با دقت به اینکه شاخکهای جانبی صرفا قسمت زیرین خویش را خیس مینمایند، در شکل حرکت نکردن اسپرینکلر، نصیب زیادی از پکینگ خشک باقی‌مانده و راندمان دستگاه به شدت کمتر مییابد. برج خنک کن معمولاً به سه صورت فلزی، فایبر گلاسی و بتنی ساخته میشود. این مسئله بخصوص در کشور ناچیز آبی زیرا ایران به عنوان یک چالش جدی مطرح میشود. در واقع این دستگاه اصلی تولید سطح تماس در میان آب و هوا سبب ساز خنک شدن آب گرم می گردد به عبارت دیگر میتوان گفت گرمای آب را به بیرون از آب پکینگ اسپلش برج خنک کننده منتقل میکند. براین اساس تشت خشک بوده قابلیت یخ زدن آن وجود ندارد و تانک در درون و محل قیمت رشته برج خنک کننده گرم قرار دارد. به جهت نگهداری برج خنک کننده در زمستان در شرایط معمولی فارغ از تانک یه خرده از آب همیشه درون تشت و لوله ها باقی میماند که بعد از آن از خاموش شدن برج خنک کننده مبتلا انجماد و یخ زدگی می شود. 6. برای محافظت از برج خنک کننده در زمستان می قدرت از تشت خشک در برج خنک کن به کارگیری کرد به همین مضمون‌ که با قراردادن تانک ذخیره برای آب برج خنک کننده می اقتدار کل آب کولینگ تاور را اساسی گرانش به تانک منتقل کرد. ارزانترین جور که کمترین مقدار صرفه جویی در مصرف آب را نیز دارد، سیستم کولینگ هایبرید مدار گشوده است. اصلی مقایسه تام ویژگیهای برج خنک کن مکعبی و برج خنک کن گرد، معلوم می‌گردد که عملاَ کدام کولینگ تاور خوبتر میباشد! همینطور همین پایهها جهت داشتن مقاومت ضروری در برابر نیروهای شکننده حاصل از جریان هوا در داخل پوسته بصورت شیبدار ساخته می گردد . به مراد استعلام بها برج خنک کننده هیبریدی اصلی کارشناسان فروش کارگاه تماس حاصل نمایید. آب از بالای برج بطرف پائین سرازیر میشود؛ بطوریکه جریان هوا به طور افقی جریان عمودی آب را قطع می نماید که در همین حالت، گزیده از جریان هوا را جابجایی گرمای حاصل از آب گرم بوجود میآورد. این استدلال بصورت فشار توسط اختلاف دانسیتههای هوای سرد خارج و هوای گرم و مرطوب درون تولید میگردد. در آب و هوای سرد زمستان، برای تقلیل اختلاف دمای ورودی و خروجی آب به برج (برای معتدل ساختن دمای آب برگشتی به پروسس)، عبور هوا از دربین قسمت مرطوب را جدا نموده و برج را بصورت یک برج خنک کننده خشک تبدیل کرد. از سوی دیگر، کاربری های قدرتمندی زیرا نیروگاهها و سیکلهای ترکیبی که نیاز به خنکسازی مداوم آب دارند، در فصول گرما همواره سرگرم مشکلاتی از سوی برجهای خنکساز خشک هستند! از دیگر معایب همین نوع از برجخنککننده رسانا بودن فلز در مقابل شکافت گرما می باشد که به شدت در فصول گرم تاثیر منفی بردمای خروجی کولینگتاور خواهد داشت. بدنهی این تجهیزات از گالوانیزه گرم ساخته میشود. برج خنک کننده بر مبنای جهت بازخورد جریانهای آب گرم حیاتی هوای سرد به دو گونه تقسیم میشوند. پکینگها به صورت شبکهای بوده و در دو مدل غشایی (Film Packing) و اسپلش (Splash Packing) در برج خنک کنها مورد استفاده قرار میگیرند. برج های خنک کننده در مدل های گوناگون علاوه بر آب به مراد خنک سازی سیالاتی دیگر در رخ لزوم گزینه استعمال قرار می گیرند. زمانی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه اهمیت فروش قطعات برج خنک کننده وب تارنما خود باشید.

حتما بخوانید:
با جدید ترین و بهترین کرم پودر های جهان آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesKamagrajoybetMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahisdeneme bonusu veren sitelerKurtköy EscortBağlama büyüsü